vrijdag 6 december 2013

Dag Sinterklaasje en Creasint

 
Zo dat was Sinterklaas!
Ongelooflijk hoe snel het alweer voorbij is.
Voor mij begint het al in Oktober.
Dan komt het speelgoedboek uit, wordt de winkel gevuld
en druppelen de eerste lijsten van scholen,bedrijven en verenigingen binnen.
De laatste 2 weken zijn het drukste en wordt er veel gewerkt! Heel veel.
Maar dat alles met hele lieve collega's, het is altijd heel gezellig!
 
 
 
Thuis hebben we ook Sint gevierd al moet ik zeggen dat de helft mij is ontgaan.
Onder het gourmetten had ik een enorm inkakmoment. En kwam er niet veel meer
uit mijn handen. De kids waren tevreden met hun cadeaus.
Ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat want alleen de jongste gelooft nu nog.
Hoe zal dat zijn als hij in groep 5 zit?

 
 
Tussen het werken door had ik dit jaar ook nog tijd voor Creasint.
Een leuk initiatief van Imke Verhoef
Via lootjestrekken mocht ik iets voor Cecilia maken.
De foto's komen van haar facebook af want ik ben in alle drukte
vergeten om er foto's van te maken.
 

 
 
 
Cecilia kookt erg graag dus maakte ik voor haar een echte mannenkookboekje
omdat ze met man en zoon in huis woont.
Gaf ik haar 2 mooie theedoeken met uilpatroon en pollepels die ik versierde met een mooi patroon.
Wat bling bling erbij: kralen harten en maakte een armband van lint en kralen.
Fijn dat ze er blij mee is!
 
Zelf kreeg ik ook hele fijne cadeautjes!
Petra stuurde mij een prachtige notebook, een diy ring met scrabbleletter B en nog andere
leuke spulletjes om mee te knutselen.
 
 
Al met al een geslaagde Sinterklaas dit jaar!
 
En voor nu:
 
DAG SINTERKLAASJE DAAAAG!!
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! ♥