woensdag 18 december 2013

Kerst, Dankbaar en een Giveaway

 
 
Afgelopen weekend stuurde ik een paar dames ;) een kerstpakketje.
 
Gewoon...
 
Soms ben je zo blij met mensen en dankbaar
dat je ze hebt leren kennen en
vooral deze dames waarvan ik de meeste het afgelopen jaar heb leren kennen 
via Instagram, Twitter en Snailmailen.
 
Fijn!!
 



 
 
Maar.....
 
Ik heb er 1 over.
Wil jij deze hebben?
Laat dan een berichtje achter en wie weet...
Ik ga morgen iemand blij maken :)
 
En ook een beetje feest want dit is mijn 100! blogbericht!
-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. JAAA, onwijs leuk dit zeg.... ik ben ook al druk bezig met de eerste snailmail....
    Ik vind dat zo ontzettend leuk....
    Ik heb er zin in... en zie nu een leuk jaar tegemoet voor de brievenbus ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je al een tijdje op IG, maar ik zit weer eens niet goed op te letten! Zie nu pas dat je ook een blog hebt :-)
    Leuk! Ga ik je hier ook volgen :-) enne ik ben dol op pakketjes/post/ kerst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100e bericht! Altijd leuk, zo'n mijlpaal. Ik maak graag kans op je laatste kerstpakketje, ze zien er erg Kerstig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig uit!
    Dus als je er één over hebt en je wilt iemand blij maken, geef hem dan aan Nanny. (kadoHUT)
    Ik weet zeker dat ze het heel leuk vindt.

    Groetjes,

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat n leuke pakketjes heb je gemaakt zeg! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk, mooi hoor! Ik waag ook een gokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet dat ik over een tijdje je eerste snailmail kan verwachten. Maar je pakketjes zien er zo leuk uit. Dus ja, ik doe graag mee. Annette Barnhoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het wel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstpakjes! Mijn brievenbus en ik zouden daar er blij van worden als zo'n leuke envelope in de brievenbus ligt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥