donderdag 27 maart 2014

Post om blij van te worden!

Gisteren zat mij brievenbus vol!
Ik was zeer verrast en werd er erg vrolijk van!


2 Enveloppen doen mee met mijn snailmailuitdaging deze maand
dus die houden jullie tegoed ;)

In de overige enveloppen:

Van Miertje:
Prachtige gehaakte paaseieren. 
Ik had gevraagd of ze die voor mij kon maken.
Heb ze gelijk in mijn takken voor het raam gehangen!






Bij Eline van (bybean)
had ik op instagram deze ketting besteld.
Een blauwe baboesjka helemaal mijn ding!
Erg blij mee!




Wendy  verraste mij met iets prachtigs!
Had het al wel op instagram voorbij zien komen dat ze het had gemaakt.
Als groot Richard Scarryfan gunde ze mij deze mooie vilten Rinus Rups
 nou hoe lief!! ♥♥
Was er wel even stil van!



Dus Willem staat mooi te pronken bij de rest van mijn Richard Scarry verzameling


Janita stuurde mij deze groene muis.
Dit is komende week onze nieuwe huisbewoner!
Over onze spannende avonturen lees je binnenkort meer
op mijn blog.

Je kunt de uitdaging van Janita volgen op Instagram
met #muisjepiep
of op mijn instagramaccount











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! ♥