dinsdag 1 april 2014

Snailmailuitdaging deel 2

En toen was de maand maart voorbij!
Maar wat een leuke post heb ik gehad.
Ik sprong eigenlijk in het diepe,
heb zelfs nog even getwijfeld
of het me wel zou lukken.
Maar wat ben ik blij dat ik het toch heb gedaan!


En wat een post heb ik gekregen.
Met zulke mooie lieve brieven wat een feest!
En geweldige thema's. 
Sommige had ik nooit zelf bedacht echt super!
Een paar deelneemsters snailmailden zelfs voor het eerst.
Ik voelde mij zeer vereerd.


En ik moet zelfs bekennen dat sommigen het mij wel
 heel erg moeilijk maakten met hun thema's!
Ik hoop dat ik iedereen naar tevredenheid een snailmail in 
hetzelfde thema heb kunnen terugsturen.

Dank jullie wel voor jullie deelname!!
Ik vond het geweldig om te doen
en wie weet volgend jaar weer!



KLIK HIER voor alles wat ik heb gekregen en
 terug heb gestuurd!!
De deelnemers die een blog hebben 
daarvan zijn de namen dikgedrukt.
De moeite waard 
om een kijkje te nemen/of te volgen!





2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, creatieve en inspirerende snailmails heb je ontvangen en verzonden! Ik had graag meegedaan (met een kunst/musuem snailmail), maar ben er helaas niet meer aan toegekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer joh, dat was een mooie uitdagende thema geweest!
      Wie weet met een volgende keer.
      Fijne dag!

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥