vrijdag 29 augustus 2014

De D van.....


Ik stuurde Katelijne de D van...

DANSEN


Ik schreef de brief op een kaart en plakte op de envelop
een leuk versje over dansende kikkers


Ik maakte een grote kaart.
Tekst komt uit het Flow book for paper lovers
en de danseres maakte ik van een afbeelding van internet
en een taartrondje


kaarten,stickers,labels.

De foto rechtsboven komt van mijn instagramfoto's
waar ik afdrukken van liet maken bij de Hema.
De afbeelding maakte ik ooit in een roundrobinboekje
(Begin de dag met een dansje)



met op de achterkant ruimte voor leuks






envelop

"Dancing 
is the
poetry of the foot"


Klik hier voor ons ABCsnailmailproject


1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, met zo'n vakje op de achterkant van een zelfgemaakte kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥