donderdag 21 augustus 2014

OPRUIMING!

"Wie bewaard die heeft wat"
maar wie veel bewaar, heeft dan ook heel veel
dus gaat de bezem erdoor!

De hele week ben ik al aan het 
uitzoeken en opruimen.



Ik heb zoveel hobbyspullen
(ook nog veel uit de tijd toen ik een webshop had)
dat mijn kasten gewoon te vol worden.

Dus heb ik een account aangemaakt op Instagram:
(heb je geen Instagram, een account is zo gemaakt en gratis...en leuk!)

Maar je kan de spullen ook vinden op marktplaats
bijvoorbeeld deze advertentie
als je dan op bekijk alle advertenties klikt zie je de rest!



Vandaag gaan de eerste pakketten de deur uit!
Ruimte in de kasten, yes!
Maar er kan nog veel meer de deur uit dus....
neem eens een kijkje of er iets voor jou tussen zit!



Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! ♥