vrijdag 3 april 2015

Sestra swap

Op Instagram en Facebook
organiseerde Sestra weer een swap.

Kort gezegd je wordt door Sestra aan iemand gekoppeld
die qua de door jou opgegeven beschrijvingen
bij je past en daar maak,koop,schrijf etc
je wat voor.


Dit kreeg ik van Janneke

Een kalender voor de maand mei met


bijbelteksten


lekkers om te maken


leuks om te maken


feestdagen


mooie afbeeldingen


Wat mooi gemaakt Janneke, hier ben ik erg blij mee.
En een heel leuk idee om zoiets voor iemand te maken.

Bij mij gaan dan meteen de raderen draaien haha
Je zou ook een maandkalender in thema kunnen maken,
op kleur etc.



Voor Janneke maakte en stelde ik dit samen
op thema:


een naai/knutselpakketje in haar favoriete kleur roze



een bemoedigingspakketje met
de poster van Eva, het tijdschrift Puur,
houten kruishanger en kaartjes met bijbelteksten


Janneke is net verhuisd dus maakte en stelde
ik wat leuks samen voor in haar nieuwe woning:
woonketting met kaartjes en waxinelichtjes die ik
beplakte met roze maskingtape


Voor pasgeboren dochtertje Rosa maakte ik een naamslingertje


1 opmerking:

  1. Ik heb erg genoten van het maken en ontvangen van het swappakketje... Kun je vertellen hoe je dat kruisje maakt?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥