maandag 18 mei 2015

Trakteren

Vorige week was mijn dochter jarig
maar vanwege de vakantie
wordt er vandaag getrakteert.


Normaal ben ik van het gezonde trakteren
en op school vinden ze dat ook zeer prettig
maar voor deze keer een uitzondering
omdat het zo'n leuke traktatie is.




Op Pinterest heb ik een aparte bord met traktaties
dus hebben we samen gekeken wat we leuk vonden.
Mijn dochter koos voor de cocktails.




Bij de action haalde ik plastic glaasjes
die met wat snoepjes gevuld werden



Bovenin past precies een cupcake.
Deze zijn kant en klaar van de Aldi



Parapluutje en een fruitprikker erin en klaar is de cocktail!



Natuurlijk kan zo'n glaasje ook met ander lekkers gevuld worden.
Fruit,popcorn,chips,manna

De kids zullen smullen,dat weet ik zeker!


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je op Pinterest een bord hebt met traktaties. Goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥