vrijdag 28 augustus 2015

Kringloopschatten

Zodra ik de kans krijg om even een kringloop
binnen te lopen pak ik dat met beide handen aan!

In onze vakantie wilden wij eens
kijken bij Robs handeltje
Dichtbij in Bellingwolde,al zo vaak langsgereden
maar nog nooit binnengeweest.

3 grote schuren vol met boeken,meubels,textiel en veel meer
2 grote partytenten vol huisraad/curiosa
en nog een ruimte vol met speelgoed en servies

Alles wel mooi op thema maar je komt ogen te kort
en je kan er wel een dag rondsjouwen!
Koffie en thee schenken ze ook en een patatje eten 
behoord ook tot de mogelijkheden.



Ik zocht al een tijdje naar een sprei voor over ons bed.
Ik vond zowaar 2!! Voor een leuk prijsje ook nog.
Heel erg blij mee.



Ik ben al een tijdje lekker aan het opruimen.
Wat er van probeer ik te verkopen op marktplaats maar er gaat ook veel
weg in de kliko of naar de kringloop
Gisteren dus weer wat weggebracht maar ja dan loop ik natuurlijk
ook even binnen om te neuzen.
Ik zocht eigenlijk ook al een tijdje 2 stoeltjes voor aan ons bureau.
Maar heb nog niet echt iets geschikts kunnen vinden.


Totdat ik gisteren deze stoeltjes zag, ze riepen mij gewoon!
Na een beetje afdingen, want er stond geen prijs op, mocht ik ze 
voor een leuk prijsje mee.
Thuis even in de was gezet en helemaal als nieuw.
Ze zitten ook fantastisch dus nu kunnen we weer fatsoenlijk
aan ons bureau zitten.



Ik vond ook nog een mooi boek van Rien Poortvliet met oude versjes en liedjes.
Weer 1 voor de verzameling!


Heerlijk dat kringlopen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! ♥