woensdag 30 september 2015

Christelijke post....Bemoediging

Voor Amanda maakte ik Bemoedigingspost.

Ik maakte een omslag voor de brief en het leuks
(tutorial omslag vind je hier)






Op de voorkant van de omslag plakte ik allerlei
bemoedigende teksten



 Ik hoorde dat een slinger dit najaar niet mag ontbreken
in elke huiskamer 
dus maakte ik deze slinger van witte stukjes stof en stempelde
God is goed erop




Een doosje met bijbelteksten



Een notietieboekje voor
aantekeningen tijdens de kerkdienst of
mooie bijbelteksten




In de envelop



2 opmerkingen:

  1. Vandaag blij verrast door je mooie snailmail. Super bedankt ! Het slingertje hangt al in de kamer en daar heb ik ook het notitieboekje bijgelegd, je fijne brief al gelezen, maar zal hem vanavond nog een keer op mijn gemakje lezen (met een kopje thee erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! ♥